Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Onvolledige reeks 'Kroniek van WO II'
Beste,Wij hebben een dagbladhandel en een aantal klanten hebben ingetekend op de reeks 'Kroniek van WO II'. Maar we ervaren dat de leveringen van WOII niet compleet zijn. Er staan er twee gefactureerd en we hebben maar één exemplaar gekregen. We hebben er trouwens drie nodig. Vorige week is 54 in plaats van 53 geleverd, deze week 55. Nr 53 ontbreekt dus. Op distriweb kan ik ze niet bijbestellen: onmiddellijk uitverkocht. We kijken ook nog altijd uit naar nr 38. Loopt het mis bij de uitgever of bij de verdeler? We weten het niet. Mails naar de contactpersoon van de verdeler hebben geen enkel effect.Voor onze klanten is dit erg want hun collectie is niet compleet, dus niets waard. Er zijn nu klanten die hun geld terug vragen van al de nummers die zij tot nu toe gekocht hebben.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten