Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Slechte kwaliteit deuren kasten Alno
Beste 7 jaar geleden plaatsten Haerynck uit Wakken een keuken. Wij merken nu dat de bovenste laag bij verschillende deurtjes los komt: er is lucht tussen gekomen, wat resulteert in blazen. Ik heb reeds verschillende keren contact opgenomen met de firma Haerynck, maar krijg weinig reactie (behalve de vraag om foto’s op te sturen en waar ik dan ook gevolg aan gegeven heb). Als ik zie dat een keuken bij Ikea 10 jaar garantie heeft, mag een firma als Alno toch ook de kwaliteit bewaken en garanderen aan zijn klanten. We willen graag deze deurtjes hersteld zien.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten