Almet Belgium

Consumptiediensten

Dit bedrijf is inactief.
Het is niet meer mogelijk om een klacht in te dienen.

Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

A. C.
30/10/2018

Geen levering week na week

We hebben een bestelling voor een raam gedaan op 27 augustus 2018. De aanbieding vermeldt dat de levering 4 weken zal zijn. De bestelbon vermeldde 4-6 weken. In de zesde week, op 16 oktober, hebben we het bedrijf gebeld en gevraagd wanneer de installatiedag is. Het bedrijf antwoordde - we hebben grote problemen, er is een vertraging van 2 weken. We zijn persoonlijk in het bedrijf gegaan en tijdens een gesprek met de eigenaar zei hij dat het raam uiterlijk 30 oktober zal worden geïnstalleerd. En er zal geen vertraging meer zijn. Vandaag hebben we een e-mail gestuurd om te vragen of zij het venster zullen installeren en een antwoord hebben ontvangen: we zullen u bellen wanneer uw levering hier is. Bij een telefoongesprek weigerde de verantwoordelijke een datum te geven, verklaarde dat hij geen productiedocument met een datum had om ons te tonen en geen vervoersdocument heeft. Nu zijn we bang dat deze levering nooit zal gebeuren. Dit is ook geen verandering van een raam - het is een reconstructie van een kamer op de gelijk verdieping en nu is ons huis al 2 weken wijd geopend. Met de huidige temperaturen zullen we ook niet in huis kunnen blijven. Wij verstaan dat soms problemen gebeuren, maar wij hebben nooit een goede communicatie gekregen. We betwijfelen of dit eigenlijk een echte bedrijf is.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform