Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
levering
beste, ik bestelde en betaalde op 28/08/2021 2 badkamerkasten voor een bedrag van 435,68 euro op de website van Brico Alma in Brussel. Het voornoemde bedrag ter betaling werd overgeschreven op de volgende rekening van het bedrijf: BE42 0689 0209 3054. Het betreft bestelling van 2 donkere kolomkasten voor de badkamer in hout van type : newform city - model 161-37cm. Chronologie tot heden: Op 28/07/2021 bestelde en betaalde ik de 2 kasten bij het bedrijf.Op 31 juli 2021 stelde ik schriftelijk de vraag naar de verwachte levertijd. Ik ontving dezelfde dag antwoord dat dit 2-3 dagen duurt voor produkten op voorraad. Er werd me beloofd dat ik na afchecken bij een collega antwoord zou krijgen met betrekking tot mijn bestelling. Gezien ik geen antwoord ontving, rappelleerde ik de firma op 3 augustus 2021. Ik ontving geen antwoord. Ik stelde op 27 augustus 2021, een maand na de bestelling opnieuw de vraag. Geen antwoord. Op 31 augustus opnieuw. Zonder resultaat.We zijn nu bijna 2 maand na bestelling en betaling van het bedrag. Er is geen levering en geen communicatie.Ik zou graag antwoord krijgen en de levering van mijn 2 kolomkasten binnen een redelijke termijn.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten