Meest recente klachten

V. I.
20/09/2021

levering

beste, ik bestelde en betaalde op 28/08/2021 2 badkamerkasten voor een bedrag van 435,68 euro op de website van Brico Alma in Brussel. Het voornoemde bedrag ter betaling werd overgeschreven op de volgende rekening van het bedrijf: BE42 0689 0209 3054. Het betreft bestelling van 2 donkere kolomkasten voor de badkamer in hout van type : newform city - model 161-37cm. Chronologie tot heden: Op 28/07/2021 bestelde en betaalde ik de 2 kasten bij het bedrijf.Op 31 juli 2021 stelde ik schriftelijk de vraag naar de verwachte levertijd. Ik ontving dezelfde dag antwoord dat dit 2-3 dagen duurt voor produkten op voorraad. Er werd me beloofd dat ik na afchecken bij een collega antwoord zou krijgen met betrekking tot mijn bestelling. Gezien ik geen antwoord ontving, rappelleerde ik de firma op 3 augustus 2021. Ik ontving geen antwoord. Ik stelde op 27 augustus 2021, een maand na de bestelling opnieuw de vraag. Geen antwoord. Op 31 augustus opnieuw. Zonder resultaat.We zijn nu bijna 2 maand na bestelling en betaling van het bedrag. Er is geen levering en geen communicatie.Ik zou graag antwoord krijgen en de levering van mijn 2 kolomkasten binnen een redelijke termijn.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform