Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Prijs van factuur
Het bedrijf engageerde zich om te komen kijken of en tegen welke prijs een defect draaikipraam zou kunnen hersteld worden.Men heeft vooraf GEEN enkele melding gegeven van bepaalde forfaitaire kosten die steeds in rekening zouden worden gebracht.Vraag van ons was om enkel een offerte te kunnen krijgen voor een mogelijk herstel.De werknemer die het draaikipraam is komen bekijken, belde ons zelf op dat hij in de nabijheid was, dus weinig tot geen extra verplaatsingskosten.De werknemer heeft ENKEL het raam even bekeken, de trap 2X op en neer gestapt en enkele metingen gedaan (max. 20').
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten