Meest recente klachten

A. C.
29/08/2018

Prijs van factuur

Het bedrijf engageerde zich om te komen kijken of en tegen welke prijs een defect draaikipraam zou kunnen hersteld worden.Men heeft vooraf GEEN enkele melding gegeven van bepaalde forfaitaire kosten die steeds in rekening zouden worden gebracht.Vraag van ons was om enkel een offerte te kunnen krijgen voor een mogelijk herstel.De werknemer die het draaikipraam is komen bekijken, belde ons zelf op dat hij in de nabijheid was, dus weinig tot geen extra verplaatsingskosten.De werknemer heeft ENKEL het raam even bekeken, de trap 2X op en neer gestapt en enkele metingen gedaan (max. 20').

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform