Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Telefonisch contract All in belgie
3 jaar geleden mondeling via de telefoon blijkbaar een contract afgesloten voor reclame. Nu krijgen we 2 dagen vooraf een melding dat dit contract stilzwijgend verlengd is met daarna direct een factuur. Voor hu,n als de mail gelezen is, is het een bevestiging dat we akkoord gaan. Wij gaan hier helemaal niet mee akkoord. De persoon die dit mondeling 3 jaar geleden heeft bevestigd is ook geen bevoegd persoon voor dit te doen, alsook werkt hier al 4 jaar niet meer. Ze blijven ons lastig vallen met rappels en mails. 2 jaar geleden was dit telefonisch en hebben we uitdrukkelijk gezegd dat we dit niet wilden. Toen stopte het even, maar nu zijn ze weer terug. Dit lijkt me allemaal zeer onprofessioneel. We weten ook niet met wie we spreken of wie de verantwoordelijke is binnen hun bedrijf. Keer op keer laten ze het telefoon gesprek van 3 jaar geleden horen als bewijs van het afgesloten contract.
eveneens contract telefonisch aangesmeerd
Beste, in januari werd onze website gelanceerd. Wij betalen hiervoor een maandelijks bedrag hetwelke tevens de diensten van clickplus voor google adwords omvat. Kort na de lancering werden we gecontacteerd door All-In-België met de vraag wat we precies allemaal wilden op google adwords. In de veronderstelling dat dit verband hield met de clickplus diensten (men gebruikt vele verschillende benamingen in deze sector) gingen wij de communicatie aan. Daarna belt men ons nog eens terug om alles formeel te bevestigen waarbij het gesprek ditmaal wordt opgenomen. Uiteraard wordt het gesprek ditmaal puur zakelijk gevoerd zodat het bedrijf niet zou kunnen worden aangesproken op sjoemel praktijken. Gevolg is dat men ons een contract voor 3 jaar met een stevig bedrag daaraan verbonden heeft opgedrongen, hetgeen we uiteraard niet wensen te betalen. Men verwijst naar het opgenomen gesprek als bewijs van de toezegging. Er is dus absoluut niets op papier. Bovendien wimpelen ze het wettelijk herroepingsrecht af omdat het een dienst op maat zou betreffen.Deze sector is rot en vergeven van dergelijke malafide leveranciers van diensten (die al dan niet echt worden geleverd) en ze vinden telkens nieuwe manieren om de consument er in te luizen. Het wordt hoog tijd dat hier voor eens en altijd paal en perk wordt aan gesteld.
Telefonisch contract aangesmeerd
Beste, ik had reeds een abonnement afgenomen bij clickplus voor google adwords. kort nadien kreeg ik telefoon uit nederland wat ik precies allemaal wilde op google adwords. Dit bleek nadien om een andere firma te gaan en zij eisen sedertdien een aanzienlijk bedrag dat ik moet betalen omdat ik zou hebben toegezegd voor hun diensten. Ik kan en wil dit uiteraard niet betalen. Ze beweren doordat het gesprek werd opgenomen dat ik toegezegd heb voor een contact terwijl ik nooit iets op papier heb gezien laat staan getekend zou hebben!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten