Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
geen antwoord op mijn vragen
Beste,ik contacteerde u sinds maart dit jaar reeds meermaals per mail en telefonisch, alsook via een contactformulier via jullie website.Ik kreeg nergens antwoord.Ik zie dat het online dossier ondanks meerdere terugbetalingen nog steeds niet werd aangepast.Er werd dit jaar reeds 2 x 100 euro betaald in april, 100 euro in mei, en 100 euro in juli.We hebben momenteel de domiciliering stopgezet omdat we geen aanpassing zien in het online dossier.We wachten op uw reactie.Ik vroeg me ook af of het wel terecht is dat er moet betaald worden aan de firma MEGA die reeds lang failliet werd verklaard.Graag uw antwoord om te weten hoe we dit verder oplossen.Hopelijk krijg ik via deze weg wel reactie.met vriendelijke groet
Problemen met afbetaling
Beste,Ik vermelde al meerdere keren via mail dat ik het bedrag van 131€ per maand niet kan betalen voorlopig daar ik maar een uitkering krijg voor mijn zwangerschap.Meerdere keren probeerde ik tot een overeenkomst te komen voor een kleiner bedrag. Maar er kwam geen reactie van hun kant uit. Ik heb zeker sinds Juli 4-5 mails gestuurd. Tot deze maand ze ineens wel terug stuurde met de vermelding dat ze deze niet accepteerde en als ik mij niet hou aan het bedrag dat ze een procedure tegen mij opstarten. Ik ben een persoon die altijd tot een oplossing probeert te komen maar als ze dan alles er aan doen om mij niet eventjes tegenmoet te komen tot ik terug aan het werk kan na mijn bevalling dan weet ik het ook niet meer.Ze zorgen er alleen maar voor dat ik maandelijks echt nog meer in de problemen kom en waardoor ik andere rekeningen moet laten liggen om hun te kunnen betalen.
Betaling ontvangen van gerechtsdeurwaarder
Beste, ik heb vandaag een brief ontvangen van een gerechtsdeurwaarder uit Luik, Etude Bordet, voor een schuld die mij onbekend is. Het is een bedrag van € 86,41. Ik ben niet iemand die schulden heeft of ze niet betaald. Deze schuld is mij onbekend. Heb de brief ontvangen op 03/06/2020 en ze vragen om het te betalen voor 09/06/2020. Heeft dit met fraudeuleuze praktijken te maken?Graag uw dringend antwoord!Mvg,
Valse minnelijke schikking
Beste,Vandaag ontving ik 8(!) brieven in de bus van etude bordet, een deurwaarder uit Luik.Het gaat hier blijkbaar om minnelijke schikkingen van een deurwaarder aan het adres van mijn bvba HAIT.Ik ben zelfstandig ITer en woon in Oetingen en doe geen zaken in de buurt van het Luikse.Deze werden niet aangetekend verstuurd en het gaat hier telkens om aanzienlijke bedragen, tot 5000 euro.Het lijkt allemaal echt en het deurwaarders bedrijf in kwestie lijkt ook echt te bestaan.Ik heb echter geen flauw benul waar het over gaat. Ik ben een éénvoudige ITer en heb geen schulden of dergelijks.Er staat ook nergens meer info en er wordt gewoon gevraagd om te betalen zonder meer.Dit is de eerste keer dat ik dergelijke brieven ontvang.Is dit bedrijf gekend voor dergelijke frauduleuze praktijken of zou het hier toch gaan om phishing?
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten