Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
vluchtvertraging
beste, op 11 September 2023 waren mijn echtgenote en ik, geboekt op vlucht XK790 van Air Corsica. Deze zou vertrekken van Ajaccio naar Charleroi om 07.00 h en landen om 08.50 h.zonder verwittigen werd deze vlucht vertraagd en gingen we pas de lucht in om 11.50 h. een vertraging van 4.50 h waarvoor we m.i. recht hebben op een schadevergoeding van 250€ x 2 personen.ik heb geprobeerd deze schadeloosstelling te bekomen bij het organiserende reisbureau holidayline.be maar ik heb daar tot vandaag niets over vernomen.dank om hiervoor het nodige te doen naar Air Corsica.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten