Advanced thermie

Water en energie

Dit bedrijf is inactief.
Het is niet meer mogelijk om een klacht in te dienen.

Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

C. L.
21/03/2023

Service na verkoop

Beste,Op 23/02/19 hebben wij 3 verwarmingstoestellen gekocht bij het bedrijf Advance Thermie op Batibouw.Oktober 2022 is er 1 chauffage uitgevallen die niet meer warmt, maar wel temperatuur aangeeft, ik heb hiervoor mail gestuurd met uitleg en foto erbij, paar keer gebeld zonder resultaat, zelfs geen antwoord op de mail. Begin Februari 2023 valt een 2de chauffage uit, opnieuw stuur ik hiervoor een mail en heb ik paar keer telefonisch proberen te bereiken, terug zonder resultaat. Op 7 februari krijg ik toch de verantwoordelijke te pakken en beloofd om terug te bellen met een oplossing, terug geen reacties meer. Opnieuw stuur ik op 01/03 een mail hiervoor dat het dringend wordt om een technieker langs te sturen om de chauffages te repareren, ook hier krijg ik geen antwoord op, ondertussen reeds 6x gebeld en telkens wordt ik afgewimpeld dat verantwoordelijke zal terugbellen voor afspraak of oplossing. Tot op heden niets meer gehoord en zou wel graag onze chauffages terug aan de praat hebben, na 4 jaar kunnen deze echter nog niet stuk zijn en wil ik hiervoor wel een oplossing, aangezien we ons huis met 1 chauffage niet warm krijgen. Hopend op een snelle oplossing hiervoor

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform