Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Offerte niet afgewerkt
In december 2020 werd het dak vernieuwd en bijkomende werken waren nog niet uitgevoerd.Sinds januari 2021 zijn de werken gestopt, terwijl er nog belangrijke aanpassingen moeten gebeuren. De mail die ik toen kreeg vond ik ongeloofwaardig. Hij zou dit jaar (2022) verder werken!? Hij reageert niet terwijl ik reeds 32.669€ betaald heb van de 35.669€.
Offerte niet afgewerkt
In december 2020 heeft ADFP uit Beringen mijn dak vernieuwd om alsnog zonnepanelen te laten installeren. Eens dat het dak klaar was voor de zonnepanelen, is de firma niet komen verder werken De uitleg is dat ze heet druk hebben en wel zullen melden als wij terug aan de beurt zijn. Dat is ondertussen 6 maanden geleden. . De offerte van 35669€ is op 3000€ na al betaald. Dus denk ik dat de resterende werken dat laatste bedrag overschrijden en dat de firma kiest om het contract niet na te leven! Dit betekent het dakje aan zijdeur keuken incl. dakgoten en de erker aan de andere kant ook nieuwe pannen en dakgoten. Plus 2 afvoerbuizen van de dakgoten.De herstelling van de rolluiken heeft aan het licht gebracht dat de oorzaak brokjes cement in de inbouw rolluikkast, 3 lamellen had vernield waardoor het rolluik klem zat in de ruimte. Ondertussen zijn ook voegen in dezelfde moer beginnen uitvallen. Volgens ons omwille van de voet van een stellagestang die midden op het bovenliggende balkon stond op een kleine steun. Dat heeft de druk op muren en balkonvloer en de onderliggende muur verhoogd waardoor de schade is ontstaan. Ook de voegen van het balkon zijn opengebarsten waardoor er nu ook regen doorsijpelde in de rolluikkast en zo verder op de onderliggende vensterbank en vloer.Mijn vorige klacht ivm herstelling rolluiken is een gevolg van ondoordachte plaatsing van de stellage. Dit is ondertussen in orde en zeer vlug nog wel.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten