Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Verhoging administratieve kosten
Beste, We krijgen een schrijven van Actief NV dat de administratieve kost van 6,75 per maand wordt verhoogd naar 1,75€ per gepresteerd uur wat neer komt op een maandbedrag van 24,50€ , wat betekend een meer dan verdrievoudiging van het bedrag! Mocht dit onze poetshulp ten goede komen zou ik er nog mee kunnen leven maar bij de invoering van de 6,75€ heeft de poetshulp hier niets van gezien schandelijke praktijken dus. We staan letterlijk met onze rug tegen de muur want willen absoluut onze poetshulp niet kwijt. Hoog tijd dat de Vlaamse regering ingrijpt en paal en perk stelt aan de willekeur van toegepaste administratieve kosten. Hopelijk kunnen jullie ruchtbaarheid geven aan dit soort mistoestanden. Vriendelijke groeten, Johnny Mosselmans
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
