Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Acer laptop problemen
Ik kocht vorige zomer een latop van acer die ik nodig had voor mijn opleiding (grafische opleiding) een zware latop die ons veel geld koste maar goed,Na 3 maanden begon hij problemen te krijgen vast lopen,blokeren,mijn usb poorten werkten plots niet meer, etc wij brachten hem binnen waar we hem kochten er was niets aan volgens hun dus stelden ze voor om mijn progamma's ( illustatior photoshop enzo verder) te verwijderen en alles op nieuw intestellen na heel dat gedoe alles der van en opnieuw te installeren van mijn latop was alles slechter hij blijf heel lang vastlopen ik kon niets meer dus brachten we hem opnieuw binnen deze keer stuurde ze em op naar acer in spanje! Daar bleek 1 van men hardeschijfen gecrasd te zijn ze hebben een nieuwe hardeschijf in gebracht na 2weken kreeg ik hem terug maar de problemen waren niet opgelost hij werkte steeds trager en veel slechter mijn teskt werd opeens gepixeld en kleinere woorden zijn bijna niet meer leesbaar als ik met illustatior (adobe progamma's) werkt dan slaat mijn latop helemaal tilt en loopt hij vast enzo verder.. hij namen contact op via de klantenservice van acer maar wij hebben helaas nooit antwoord gekregen! Heel jammer want mijn latop is heel belangerijk voor mijn opleiding! Maar helaas kon ik niet veel meer.. opschool zat ik vast met opdrachten omdat mijn laptop blokeerde vast liep enzo verder dit werd helaas een buis (voor een hoofdvak) op mijn rapport die ik te danken heb aan mijn latop! Nu ben ik genoodzaakt om een nieuwe pc aantekopen voor mijn opleiding natuurlijk willen wij ons geld terug maar acer geeft geen antwoord.. wat kunnen we nog doen? Niemand weet wat er met mijn latop aande hand is nu denken ze dat mijn grafische kaart ook niet meer werkt enzo heel jammer dat dit moest gebeurd! En dat ik hier voor boet op mijn rapport! Wat kunnen we doen?
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten