Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Klant laten betalen door zelf aangebrachte vernieling door AC-electro
Geachte mevrouw/heer, Op 5 & 6 september heeft de Sydicus Solvio met uw onderneming een overeenkomst afgesloten voor het vervangen van de parlofoon. Echter, ik stelde op 9 september vast via de huurders van het appartement dat volgende schade werd toegebracht tijdens de werken: • bezetting van de muur gekapt zonder bij te werken • te diep gat in de muur geboord zodat er ook een gat in de muur van het toilet is Ik verzoek u alsnog onverwijld de veroorzaakte schade te willen herstellen of te laten herstellen op uw kosten. Gelieve te willen reageren binnen de 3 werkdagen om afspraak te maken om dit praktisch uit te werken. Bij gebreke hieraan, zal ik verdere stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Bewijs schade
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten