Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
probleem met levering en plaatsing
Beste, Ik bestelde op 28/4/2021 3 ramen en een voordeur bij jullie. Mijn betaling van het voorschot is bij jullie toegekomen op 5/5/2021. Jullie contract vermeld levering en plaatsing binnen de 12 à 14 weken. De opmeting gebeurde nog vóór 5/5/2021. Half augustus kreeg ik een telefoontje van de werfleider, die de opmetingen deed, dat de fabrikant de maten en croquis kwijt waren gespeeld, maar dat ik mij geen zorgen moest maken en dat de termijn van levering en plaatsing ging gerespecteerd worden. Na vele telefoontjes met de dienst planning en met de heer Roth en 2 mailtjes naar de dienst planning (Anna), waarop ik geen enkel antwoord kreeg, zijn we nu bijna eind november, dus 7 maand na mijn bestelling. Ik kreeg juist een bericht van préplanning : eind november/begin..... Niks concreets dus en geen respons meer van jullie. Nu wil ik eindelijk zekerheid dat de plaatsing wel degelijk ten laatste de eerste week van december gebeurt. Zoniet, dan wil ik ofwel een schadevergoeding of terugbetaling van mijn voorschot. Of een plaatsing na de winter met een vaste datum in april.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten