Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
vals produkt
Geachte mevrouw/heer, beste, ik heb waspods ariel gekocht bij alberthijn maar blijk allemaal het zelfde in te zitten zo gezegd 4 in 1 is gewoon zo lijk 3 in 1 , dus ik heb niet gekregen wat ik wilden , ik twijfel wel dat het wel echt is want wat je daar neemt het zijn de zelfde in
MISLEIDING, BEDROG, FRAUDE/OPLICHTING
Naar aanleiding van info dat we van derden hebben ontvangen, in verband met juiste werkduur en tarieven, geven we alle details en facturen niet alleen aan Test Aankoop door, maar ook aan Fod Economie, documenten zijn ook ter inzake bij onze advocaat om de nodige stappen te ondernemen (handelsrechtbank), er is mij ook aangeraden een PV bij de politie te laten opstellen. Terugbetaling factuur voor de meer kost van het ruimen en herziening factuur, de concurrentie zonder naam en bedrag te vermelden wisten al direct over welke firma het ging !
ontstopping toilet
Vandaag zijn jullie langs gekomen om een toilet te ontstoppen. Dit was ook duidelijk de vraag waarom er langs moest worden gekomen. Maar 211 euro voor een onopgelost probleem is echt heel veel. Op jullie factuur staan een aantal werken die werden uitgevoerd zoals het ontstoppen van leidingen. Maar dit is dus helemaal niet gebeurd. Wel het advies om iemand anders te contacteren...De factuur is onmiddellijk betaald geweest maar is een heel zure appel. Ik ben meer dan 200 euro kwijt en datgene waarvoor jullie moesten komen is niet gebeurd. Er is ondertussen een loodgieter komen kijken en deze stelde vast dat het probleem niet bij de septische put zit zoals jullie aangaven maar in de afvoer naar de septische put.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten