Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
A. S.
10/07/2024

Stopzetting contract

Ik wil hier mij beklag doen over Yuzzu, aangezien ze telefonisch heel onprofessioneel te woord gaan met de klanten. Je krijgt er telkens dezelfde aan de lijn alsof heel dat bedrijf uit 1 of 2 medewerkers bestaan die zelfs a la minute geen antwoord hebben en je dan 10min in wacht laten staan en dan afkomen met iets wat totaal niets met te maken heeft met uw vraag of probleem. Ik ben sinds 2016 klant van Yuzzu en eerder nooit problemen mee gehad. Sinds nu de laatste jaren, is hun service en manier van werke n totaal veranderd waardoor je altijd maar miserie mee hebt. Zij hebben mijn contract zomaar stopgezet terwijl ik een betaalplan had met hen en hebben mijn plan stopgezet door één keer het verkeerde bedrag te betalen. Toen ik hiervoor belde werd me via de telefoon nooit gezegd geweest dat het plan werd stopgezet, enkel dat het plan nog lopend is en hoeveel er wel maandelijks moest betaald worden inclusief premie van de huidige maand. Nu als ik bel om dit op te lossen, komen ze met totaal ander beweringen af en dat ik een aangetekend brief ontvangen zou hebben dit ik nooit gezien heb. Ik heb contact opgenomen met de post en zien tijdens die periode geen aangeketende brief voor mij bestemd van Yuzzu en vroegen om Yuzzu contact met hun op te nemen om dit verder te onderzoeken. Nu ik hiervoor contact heb opgenomen met Yuzzu hierover wijkte te medewerkster uit van het onderwerp en toen ze hoorde aan mij dat ik lastig begon te doen, begon ze onbeleefde te antwoorden en haar vragen onprofessioneel te stellen. Dat was dezelfde dame die ik toen aan de lijn kreeg toen ik te weinig had betaald en me liet weten dat ik nog het verschuldig bedrag van de maandelijkse betaalbelofte moest betalen om een nieuwe groene kaart te krijgen. Omdat ik op de broef van de opzeg de vraag heb gekregen om nog te betalen, heb ik telefonisch laten weten dat ik du voor de maand Juli al de premie betaald heb en als zij mijn contract willen opzeggen vanaf 7/7 wil ik dan mijn teveel betaalde premie terug, kwam die man af met het antwoord van ah ja maar ik zie niets, er is niets betaald. Na al die jaren ervaring met Yuzzu, raad ik dit echt niemand aan. Is echt een amateuristische kleutermaatschappij geworden die medewerkers tewerkstellen die er niks van bakken. Echt een maatschappij om van te kosten is dat geworden. Ondertussen is er ook een klacht via de ombudsdienst ingediend.

Opgelost
P. V.
12/06/2024

Stopzetting ziekteverzekering

Beste, In december 2023 stuurde ik een mail naar de verzekeringsmakelaar met de vraag om mijn Polis met polisnummer 356137381 bij DKV stop te zetten. Ondanks het feit dat dit gevraagd geweest is bij DKV door de makelaar heb ik dit tot nog moeten betalen ( 313,86) omwille van het feit dat er een opzeg van 3 maanden zou zijn. Is dit wettelijk? Ik heb deze week uiteindelijk betaald na verschillende betalingsherinneringen en de dreiging dat ze dit zouden doorsturen naar een advocaat. Graag uw feedback? Met vriendelijke groeten, Peter Van Oost

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform