Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
Product niet ontvangen en niet terugbetaald
Beste, Ik heb op 12/07/23 een rugzakje bij Belly to Baby besteld en betaald. Dat rugzakje kwam nooit toe. Ik ben al maanden aan het proberen contact op te nemen met het bedrijf zonder enig antwoord. Ik heb ze telefonisch (bellen, sms), via instagram en via e-mail gecontacteerd en tot nu toe heb ik geen enkele reactie. Ik ben zelfs daar naar toe gegaan in Staden, maar ze was 'niet thuis'. Het rugzakje ga ik niet meer ontvangen, maar ik zou mijn geld willen terugkrijgen.Alvast bedankt voor jullie hulp.
Terugbetaling niet geleverde goederen
Beste, ik dien deze klacht opnieuw in na nog geen reactie verkregen te hebben op onderstaande klacht…Reeds enkele weken deed ik een online aankoop op de webshop van Belly to Baby en betaalde deze onmiddellijk zoals verwacht werd. De levering van goederen, alsook de communicatie liet op zich wachten. Mijn betaling is van 8 augustus! De levertermijn van 5-7 werdagen is dus RUIM overschreden! Graag had ik mijn aankoopbedrag teruggevorderd. Online zag ik uit reacties dat ik zeker geen alleenstaand geval ben. Aangezien deze persoon nog steeds reclame maakt online alsook aanpassingen op website doorvoert lokt ze nog steeds nieuwe klanten in de val!
Niet ontvangen van bestelling na betaling
Beste, reeds enkele weken geleden deed ik een online aankoop op de webshop van Bellytobaby (https://www.bellytobaby.be). Zoals vermeld op de bevestigingsmail wordt het artikel pas verzonden eens betaal is. Ik heb dit dan ook onmiddellijk betaald op 8/8/2023 en tot op vandaag nog niets ontvangen. Ik heb ook verschillende malen via mail/instagram/facebook contact opgenomen, maar tot op heden geen reactie. Wel is de persoon in kwestie actief op sociale media én doet ze aanpassingen aan haar website. Ik zag online ook dat ik geen alleenstaand geval was. Graag had ik OF de producten ontvangen OF een terugbetaling verkregen. Daarnaast zou het wel zo eerlijk zijn dat ze tenminste haar website (tijdelijk) offline haalt of over har problemen communiceert om zo andere toekomstige klanten niet in dezelfde problemen te verwikkelen.
Bestelling betaald, maar geen reactie meer
BesteOp 6 augustus 2023 bestelde ik voor 30,90 euro aan gepersonaliseerde producten bij u. Een mogelijke langere verwerktijd kon ik accepteren, maar na meer dan een maand van geen enkele update of reactie op eender welk kanaal (mail, facebookpagina, instagram…) voelen wij ons steeds meer in het zak gezet. Wij vragen nogmaals een dringende update, een snelle levering of een terugbetaling.
Na 3 maand nog steeds niks gezien/gehoord.
Beste, op 25/05 bestelden wij een geschenkmand bij Belly to Baby. Op de site wordt vermeld: ' Alle producten worden binnen de 5-10 werkdagen verwerkt, indien je deze voor 16u hebt besteld.'Ondertussen is dit bijna 3 maand geleden. We hebben al enkele mails naar Belly to Baby gestuurd met vraag naar meer info over de behandeling van onze bestelling, maar hier krijgen we geen gehoor. Ook op telefoontjes en berichten krijgen we geen respons.
Geen ontvangst van goederen
Beste, ik bestelde 18april 2 artikelen die ik onmiddelijk betaalde. Na meermaals mailen, bellen en aan de deur komen geen respons. Ik wens mijn geld terug! Wij zijn al een ruime 2 maand verder.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten