Terug

Zware storingen TV/Radio

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. J.

Naar: Telenet

09/10/2024

Op 11-09-24 zeer zware storingen op TV en Radio. Telenet via hun formulier het volgende weekend verwittigd. Op 23-09-24 hebben twee techniekers een panne kunnen veststellen doch moesten hiervoor een andere ploeg laten komen tegen 07-10-24. Niemand gezien. Wel op 08-10-24 een e-mail mogen ontvangen van de klantendienst hen op te bellen. Gedaan, maar deze klantendienst liet me weten dat de wachttijd (betalende lijn) kan oplopen tot 15 minuten. Als de klantendienst dat zelf zegt, zal de wachttijd wel iets langer kunnen duren. Ingehaakt, Telenet heeft ook mijn nummer. Bijna een volle maand geen TV en radio, wel een facturatie. Mooie dienstverlening! Na mijn probleem met een gefactureerde restwaarde digicorder, is de maat stilaan vol. Wij overwegen, via Test Aankoop, naar een andere provider te gaan indien onze panne niet is opgelost deze week.

Berichten (1)

Telenet

Naar: S. J.

09/10/2024

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-30476544 Beste mijnheer Smits, Wij namen uw klacht in behandeling en komen snel bij u terug. Vriendelijke groeten, Alexandra Telenet© Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform