Geachte mevrouw, mijnheer Perez,Het spijt ons te vernemen dat de door jou aangekochte melk niet aan je verwachtingen voldeed.Kwaliteit is belangrijk voor ALDI.We nemen je klacht ernstig en we willen graag de oorzaak ervan achterhalen.Op dit moment hebben we nog niet voldoende gegeven om het onderzoek op te starten.Bezorg je ons bijkomende informatie over:- de houdbaarheidsdatum- het EAN nummer (de cijfers onder de streepjescode, doorgaans beginnend met 270)- de lotcode (deze bevindt zich vaak onder of naast de houdbaarheidsdatum)Indien mogelijk ontvangen we deze informatie graag onder de vorm van foto's.Aan de hand van deze gegevens sturen we je klacht door naar onze kwaliteitsafdeling voor verdere opvolging in samenwerking met onze leverancier.Mogen we je eveneens vragen ons per kerende je rekeningnummer te bezorgen ?We willen je het bedrag van de aankoop graag terug betalen.We danken je voor jouw moeite en hopen dat je het vertrouwen in ALDI behoudt.Met vriendelijke groeten,SofieHet ALDI-teamBezoek ook onze website www.aldi.beref:_00D1tqfyF._5005q2dpel:refDeze dienst wordt je aangeboden door ALDI Marcom N.V., Keerstraat 4, 9420 Erpe-Mere. ALDI Marcom N.V. is een verwerker voor de regionale hoofdkantoren. Door je postcode in te geven bij het contactformulier, kan je vinden welk regionaal hoofdkantoor verantwoordelijk is voor welke postcode.RPR Dendermonde 0720.921.024 - IBAN: BE42 0018 5695 4054 BIC: GEBABEBB© ALDI Inkoop NV Startpagina Contact bescherming--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------