Beste,Betreft abonnement:A1002293248Na nazicht bleek dat er nog een abonnement liep, dat op 25/03/2024 werd aangemaakt.Ik heb dit meteen stopgezet, en aan onze financiële dienst gevraagd om het lopende intrum dossier af te sluiten.We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Kevin RyndersHe/Him/HisSenior Advisor Customer CareMedialaan 11800 Vilvoordekevin.rynders@persgroep.nepgmedia.beOp ma 3 jun 2024 om 15:59 schreef Customer Center Unknown customercenter@persgroep.net:Mail TestaankoopOn Sat, 1 Jun 2024 at 08:35, customercare-spoc customercare-spoc@dpgmedia.be wrote:---------- Forwarded message ---------Van: Customer Center Unknown customercenter@persgroep.netDate: ma 27 mei 2024 om 15:43Subject: Fwd: Klacht - Zoveelste herhaling van klacht - (CPTBE02021057-62)To: dpp customercare-spoc customercare-spoc-dpp@persgroep.netHi collega's,Zouden jullie deze mail verder willen opvolgen?Groetjes Pékula---------- Forwarded message ---------