Terug

Zoveelste herhaling van klacht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

27/05/2024

Beste,Dit is nu al meerdere malen dat ik een brief ontvang van incassobedrijf INTRUM NV teneinde een niet-betaalde schuld bij jullie te vereffenen. Net zoals in ALLE eerdere klachten, heb ik NOOIT enige herinnering van factuur ontvangen. Meer zelfs, ik heb helemaal geen schuld bij jullie openstaan. De voorgaande klachten werden afgesloten door jullie met excuses. Net zoals in mijn eerdere klachten aan jullie bedrijf, moet ik jullie melden dat jullie totaal respectloos blijven handelen. Ik heb al meermaals gemeld dat mijn vader - spijtig genoeg - op 19 november 2023 is overleden nochtans blijven jullie op zijn naam de openstaande schulden claimen. In een vorig bericht hebben jullie je hiervoor geëxcuseerd en meegedeeld dat dit een fout was in het systeem.

Berichten (1)

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: A. C.

11/06/2024

Beste,Betreft abonnement:A1002293248Na nazicht bleek dat er nog een abonnement liep, dat op 25/03/2024 werd aangemaakt.Ik heb dit meteen stopgezet, en aan onze financiële dienst gevraagd om het lopende intrum dossier af te sluiten.We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Kevin RyndersHe/Him/HisSenior Advisor Customer CareMedialaan 11800 Vilvoordekevin.rynders@persgroep.nepgmedia.beOp ma 3 jun 2024 om 15:59 schreef Customer Center Unknown customercenter@persgroep.net:Mail TestaankoopOn Sat, 1 Jun 2024 at 08:35, customercare-spoc customercare-spoc@dpgmedia.be wrote:---------- Forwarded message ---------Van: Customer Center Unknown customercenter@persgroep.netDate: ma 27 mei 2024 om 15:43Subject: Fwd: Klacht - Zoveelste herhaling van klacht - (CPTBE02021057-62)To: dpp customercare-spoc customercare-spoc-dpp@persgroep.netHi collega's,Zouden jullie deze mail verder willen opvolgen?Groetjes Pékula---------- Forwarded message ---------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform