Terug

Zonnepanelen werken niet naar behoren en het probleem wordt niet opgelost

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Earth bvba

22/11/2023

Zonnepannelen vallen vaak uit en app werkt niet. Al 5 x een technieker langs geweest en de problemen raken niet opgelost. Paar keer technieker na 5 minuten terug buiten met de mededeling dat hij het probleem niet kan oplossen. Na ontelbare mails en telefoons geen oplossing en nu reageert men totaal niet meer. Ik kan niet zien wat ik opwek via de app. Connectieprobleem en zonnepanelen wekken niet op wat zou moeten of vallen uit. Mijn laatste boze mail dateert van 30 augustus. Geen reactie meer. Herhaaldelijk gezegd en vermeld dat ik een klacht bij testaankoop zou indienen als het probleem wat al van maart aansleept niet opgelost wordt. Men stuurt ook geregeld techniekers op niet afgesproken momenten ed. hele waslijst. Telefonisch amper bereikbaar. Men gaat zogezegd altijd terugbellen en dit gebeurd nooit. Via testaankoop klacht ingediend, dan heeft men onmiddellijk met mij gebeld om het op te lossen en dit was het dan. Sleep weeral meer dan een maand aan en kan de klachtendienst niet meer bereiken, geen antwoord mee op mail en dus opnieuw geen oplossing. Als er nu geen oplossing komt schakel ik de advocaten van testaankoop in.

Berichten (3)

Earth bvba

Naar: A. V.

22/11/2023

Beste Klachtenbox Bedankt. We hebben uw mailtje goed ontvangen. Ons team behandelt spoedig uw vraag en beantwoordt u binnen enkele werkdagen. Mocht u toch een dringende vraag hebben, aarzel dan zeker niet ons te bellen. Gelieve uw EARN- of ticketnummer zeker bij de hand te nemen. Zo kunnen we u sneller en gerichter verder helpen. Uw ticketnummer is 26184 Indien u dat wenst kan u ons ook antwoorden op deze mail. De status van uw vraag kan u steeds terugvinden via s:earth.freshdesk.com/support/tickets/26184 We horen het graag als u verdere vragen heeft. Vriendelijke groeten, Team Earth -------------- Cher Klachtenbox Merci beaucoup. Nous avons bien reçu votre mail. Notre équipe traitera votre demande rapidement et vous répondra dans quelques jours ouvrables. Si vous avez encore une question urgente, n'hésitez pas à nous appeler. Veillez à avoir à portée de main votre numéro d'EARN ou de ticket. Nous pourrons ainsi vous aider plus rapidement et de manière plus efficace. Si vous le souhaitez, vous pouvez également répondre à cet e-mail. Vous pouvez toujours connaa®tre le statut de votre question à l'adresse s:earth.freshdesk.com/support/tickets/26184 N'hésitez pas à nous contacter si vous avez d'autres questions. Cordialement, L'équipe Earth

Earth bvba

Naar: A. V.

22/11/2023

Beste Klachtenbox Bedankt. We hebben uw mailtje goed ontvangen. Ons team behandelt spoedig uw vraag en beantwoordt u binnen enkele werkdagen. Mocht u toch een dringende vraag hebben, aarzel dan zeker niet ons te bellen. Gelieve uw EARN- of ticketnummer zeker bij de hand te nemen. Zo kunnen we u sneller en gerichter verder helpen. Uw ticketnummer is 26185 Indien u dat wenst kan u ons ook antwoorden op deze mail. De status van uw vraag kan u steeds terugvinden via s:earth.freshdesk.com/support/tickets/26185 We horen het graag als u verdere vragen heeft. Vriendelijke groeten, Team Earth -------------- Cher Klachtenbox Merci beaucoup. Nous avons bien reçu votre mail. Notre équipe traitera votre demande rapidement et vous répondra dans quelques jours ouvrables. Si vous avez encore une question urgente, n'hésitez pas à nous appeler. Veillez à avoir à portée de main votre numéro d'EARN ou de ticket. Nous pourrons ainsi vous aider plus rapidement et de manière plus efficace. Si vous le souhaitez, vous pouvez également répondre à cet e-mail. Vous pouvez toujours connaa®tre le statut de votre question à l'adresse s:earth.freshdesk.com/support/tickets/26185 N'hésitez pas à nous contacter si vous avez d'autres questions. Cordialement, L'équipe Earth

Earth bvba

Naar: A. V.

05/12/2023

Hi Klachtenbox, Is het mogelijk om volledige gegevens van dek lant te krijgen ajb?   Dossiernummer van bij ons? EARN.... Adres etc? Volledige naam? Hartelijk dank.       Metvriendelijke groet,       Shari Vancauwenberghe Klachtenbehandeling     ____________   EarthBV   Kortrijksesteenweg387, B-8530 Harelbeke   www.earth.be   Mobile: +32 (0) 569 805 10   ____________                     On Wed, 22 Nov at 7:13 PM , Klachtenbox


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform