Beste,Betreft het dossier van Dhr. Vandecauter, informeren we u graag dat we almeerdere weken in overleg zijn met de fabrikant om dit probleem op telossen.Sinds 17 november zijn we ook wekelijks in contact met de klant om hem teinformeren.De feedback op de mail van 7 december werd door de klant positiefbeantwoord *Leuk een antwoord te krijgen op mijn service aanvraag. Hopelijk komt hetsnel in orde maar dat beetje geluk heb ik nog niet gehad.**Spijtig dat er steeds zoveel tijd moet overgaan vooraleer er iets aangedaan wordt, ik wacht van 17/10/2022.*Op 12 december mochten we een nieuwe mail ontvangen van de klant, waarop weinmiddels een interventie gepland op 23 december 2022 om de omvormer tewisselen bij de klant zodat dit probleem definitief wordt opgelost.De klant werd hiervan op de hoogte gesteld.Voor verdere vragen en informatie blijven we ter beschikking.Met zonnige groetenService Team Durasunservice@durasun.be013 444 353www.durasun.beAfhaalmagazijn Schipperstr. 5 in Ham: open op afspraakTelefonisch:elke werkdag: 9u-12umaandag, dinsdag en donderdag: 13u - 17uOp wo 14 dec. 2022 om 21:27 schreef