Beste, In maart '22 betaalde ik bij Home Energy het voorschot van 30% op een installatie van zonnepanelen incl. batterij (betaling bevestigd door firma). Home Energy is deel van de Seed Investment Group NV.Tot 3x toe hebben zij mij een plaatingsdatum gegeven en zijn niet komen opdagen zonder verwittiging en zonder dat zij bereikbaar zijn.Ondanks lang aandringen voor een nieuwe plaatsingsdatum, incl. aanmaning in augustus '22, hebben zij nog steeds niet geplaatst.De aanmaning gaf hen de keuze om ofwel een plaatsingsdatum te geven, ofwel in tussentijd het voorschot terug te storten. Daar zijn zij niet op ingegaan.Hun standaard antwoord is dat zij geen omvormers hebben.Hun klantendienst is telefonisch niet bereikbaar (steeds meteen voicemail). Zij reageren pas op mail bij een aanmaning.Hun verkoper, Kenny, werkt ondertussen niet meer bij het bedrijf, en hij beloofde ons een plaatsing binnen de 3 weken, we zijn nu meer dan 8 maanden verder. Home Energy doet geen enkele tegemoetkoming wat betreft ons voorschot.Ik hoor van andere firma's dat bij gebrek aan omvormers, al wel de panelen en eventueel batterij geplaatst kunnen worden. Maar ook die suggestie doet Home Energy niet.Aangetekende zending zal maandag 17/10/'22 op de bus gaan om hen in gebreke te stellen en hen alsnog een allerlaatste kans te geven om voor 30/11/'22 te plaatsen cfr. contract.Op die manier is het makkelijk om voorschotten te ronselen.Alle details (bestelbon, betaalde voorschotfactuur, mails & ingebrekestelling) beschikbaar in bijlage.Wat is uw suggestie? Hoe kunnen we verdergaan?Mvg,Koen Bellens