Terug

Zonder weten geabonneerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: Testaankoop

05/11/2024

Ik heb testaankoop het laatst in een gratis actie gebruikt jaren geleden. Dit is de eerste keer terug op testaankoop sinds jaren. De reden dat ik hier terug ben is omdat er sinds september maandelijkse betalingen op mijn rekening zie dat ik niet heb gekozen. In mijn mail zie ik geen enkele mail terug dat slaat op een betaling, enkel spam mails over een gratis gids en in een van de mails wordt ik een lid genoemd. Ik wil graag nu onmiddellijk: - de betalingen stopzetten - een verklaring over hoe deze betalingen begonnen zijn - indien er geen voldoende verklaring is, mijn geld van de afgelopen 3 maanden terug U kan in mijn account activiteit zien dat ik hier niets mee heb gedaan voor een heel lange tijd en dat er geen activiteit was dat gebruik maakt van een lidmaatschap. Testaankoop is sinds jaren al niets dan reclame in mijn brievenbus dus ik zou nooit een betaling hebben opgezet in de afgelopen maanden en kan niet geloven dat die nu gebeuren.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: W. V.

06/11/2024

Beste Wannes, Je dossier en vraag werd vandaag behandeld door onze abonnementendienst. Je ontving hierover een mail ter bevestiging. Twijfel niet om te reageren op die mail van onze abonnementendienst of op het nummer 028923700, als je hierover nog vragen hebt. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00tot 12u30en van 13u00tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform