Ik werd op 28 juni 2023 middels mail door OCTAN+ gecontacteerd dat ik bij hun een nieuw energie contract had afgesloten. In bijlage kreeg ik het volledige contract en algemene voorwaarden tevens had men mij al een klantennummer toegekend. Navraag bij OCTAN+ gedaan, want ik had helemaal geen nieuwe aanvraag gedaan. OCTAN+ gaf aan dat ik hun middels mail moest laten weten dit contract niet te accepteren. Door verder door te vragen werd mij duidelijk dat ENBRO energie vergelijker mijn gegevens had door gegeven aan OCTAN+. IK heb ENBRO never toestemming gegeven om in mijn naam contracten af te sluiten met welke energie leverancier dan ook.Om e.e.a. uit te zoeken en te bellen ben ik ruim 2 uur bezig geweest. Op 29 juni kreeg ik een mail van mijn huidige energie leverancier met de mededeling dat ik mijn huidige contract had opgezegd!!!!!!!Hier heb ik met ENGIE (huidige energie leverancier) contact over gehad en deze gaven aan dat ik terug gecontacteerd wordt om weer gegevens aan te leveren....2uur mee bezig geweest inclusief wacht tijd.Mijn klacht is dat dit een vorm van zeer agressieve bemiddelingis en ik hier niet van gediend ben. Ik tot nu toe al 4 uur kostbare tijd kwijt ben van mijn dagelijkse werkzaamheden.