Beste,Enkele weken geleden kwam er een verkoper van Bofrost aan de deur met een speciale aanbieding.Aangezien er heel wat korting op dit pakket was hebben wij dit aanvaard.(De korting was eigenlijk echt een grap, want je betaald veel te veel, maar dat is een ander verhaal).De verkoper vertelde mij dat er geen verbintenissen bij waren en dit eenmalig was.Nu krijg ik vandaag een brief binnen waarop er staat dat “ze blij zijn met mij als nieuwe klant” en er om de 3 weken een chauffeur zal langskomen? Ik ben geen nieuwe klant en ik heb hier duidelijk geen toestemming voor gegeven.Wat voor louche manieren zijn dit om klanten te winnen??Ik zou heel graag willen dat al mijn gegevens uit de bestanden verwijderd worden, alsook staat mijn gsm nummer op de site dcnm.be “bel me niet meer” lijst.Indien ik in de toekomst bezoeken of opgebeld wordt dan neem ik verdere stappen en ga ik naar het https://meldpunt.belgie.be/meldpunt/ en de FOD ECONOMIE en dien ik bij beide klacht in.Graag zou ik geschreven bevestiging willen dat ik uit het klantenbestand verwijderd ben.Alvast bedankt.