Terug

Zonder toestemming opgenomen in klantenbestand

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. S.

Naar: Bofrost Benelux

16/02/2022

Beste,Enkele weken geleden kwam er een verkoper van Bofrost aan de deur met een speciale aanbieding.Aangezien er heel wat korting op dit pakket was hebben wij dit aanvaard.(De korting was eigenlijk echt een grap, want je betaald veel te veel, maar dat is een ander verhaal).De verkoper vertelde mij dat er geen verbintenissen bij waren en dit eenmalig was.Nu krijg ik vandaag een brief binnen waarop er staat dat “ze blij zijn met mij als nieuwe klant” en er om de 3 weken een chauffeur zal langskomen? Ik ben geen nieuwe klant en ik heb hier duidelijk geen toestemming voor gegeven.Wat voor louche manieren zijn dit om klanten te winnen??Ik zou heel graag willen dat al mijn gegevens uit de bestanden verwijderd worden, alsook staat mijn gsm nummer op de site dcnm.be “bel me niet meer” lijst.Indien ik in de toekomst bezoeken of opgebeld wordt dan neem ik verdere stappen en ga ik naar het https://meldpunt.belgie.be/meldpunt/ en de FOD ECONOMIE en dien ik bij beide klacht in.Graag zou ik geschreven bevestiging willen dat ik uit het klantenbestand verwijderd ben.Alvast bedankt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform