Beste,Jullie hebben reeds enkele malen een bedrag van €69,99 (twee maal) en een bedrag van €15,99 (éénmaal) op een paar dagen tijd van mijn rekening gehaald en dit zonder toestemming. Hiervoor hebben jullie de domiciliëring gebruikt die liep voor een maandelijks bedrag van €24,99. Ondertussen heb ik de onterecht genomen bedragen (tweemaal €69,99 en éénmaal €15,99) terug kunnen recupereren van de bank, maar blijven jullie het telkens opnieuw proberen. In mijn spammail heb ik dan een mail van jullie teruggevonden met de aanbieding van BUY BACK ADVANCE, maar ik heb dit nooit gevraagd en hier dan ook geen toestemming voor gegeven. Ik heb ondertussen al een keer of 40 getelefoneerd om mijn contract op te zeggen want in jullie brochure staat dat je je contract telefonisch kan opzeggen, maar krijg telkens de horen dat al jullie medewerkers in gesprek zijn en dan wordt de lijn verbroken door jullie. Ik heb ook el enkele mails verstuurd om mijn contract op te zeggen en dit zowel naar de afdeling kwaliteit als naar de klantenservice maar ook hier geen antwoord op gekregen. Ik heb ook contact opgenomen met de ombudsdienst maar ook hier konden ze niet helpen daar jullie geschorst zijn. Bij deze wens ik nogmaals te proberen mijn volledige contract op te zeggen alsook mijn reeds betaalde bedragen terug te eisen.