Terug

zogezegde openstaande betaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. J.

Naar: Basic-Fit

31/08/2020

Ik ben al een aantal jaar lid bij basic fit via de UAntwerpen plus pass. Hierdoor moet ik ineens voor een heel jaar betalen, namelijk 155 euro. Mijn abonnement verliep tijdens de sluiting van de fitnesscentra, zodra deze terug openden (juni), ben ik naar basic fit Middelheim gereden en heb ik mijn abonnement verlengd (aangezien dit enkel daar kan). Ik betaalde daar dus ter plekke 155 euro, waarvan ik een betalingsbewijs heb en ik tekende mijn contract. Ik kon terug gaan sporten en alles verliep vlot, tot ergens eind juli. Plots kon ik geen gymtime meer reserveren en meldde de app mij dat ik nog een openstaande betaling van 155,84 euro heb staan en zolang ik deze niet betaal kan ik niet sporten. Ik zag dat ik hiervan ook een mail had ontvangen en heb op deze mail geantwoord dat dit een fout moest zijn. Hier kreeg ik echter geen respons op. Ik probeer basic-fit telefonisch te bereiken maar hun telefoonnummer is alleen een bandje dat je naar de chat doorverwijst. Daar geraak ik echter telkens niet verder dan de automatische chatbot. Ik besluit om dan maar terug naar Middelheim te rijden en het daar te vragen. De medewerker vertelt mij inderdaad dat dit een fout is, maar kan zelf niet aan de betalingsinfo om dit te wijzigen. Deze geeft mij echter wel het emailadres: klantenservice@basic-fit.be, ik stuur hiernaar een mail met al mijn gegevens. Ik krijg een automatische mail terug die mijn aanvraag bevestigd. We zijn nu ondertussen september en ik heb nog steeds geen antwoord gekregen, ik kan nog steeds niet gaan sporten en heb zelfs nog aan aanmaning gekregen om te betalen, het bedrag loopt ondertussen ook op: 163,34 euro. En dit terwijl ik wel degelijk in orde ben, maar basic fit is nergens te pakken te krijgen. Ik zou graag zo snel mogelijk weer kunnen sporten en een compensatie ontvangen voor dit ongemak!

Berichten (1)

Basic-Fit

Naar: B. J.

31/08/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform