Terug

Zogezegd zelf geannuleerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

Y. C.

Naar: MediaMarkt

22/11/2024

2de maal op korte tijd iets willen bestellen. 2 maal mail met 'Je annuleerde je bestelling'. Uiteraard zelf niks geannuleerd. 1ste order op minder dan 30 minuten geannuleerd door Mediamarkt. Eerste keer zogezegd niet in voorraad. Levering was pas voor 1 week later. Wat ik dus niet begrijp. 2de keer besteld en na enkele uren zoals ik voorspeld had weer geannuleerd. Product was beschikbaar volgens productpagina. Dus raar dat ik dan kan bestellen en betalen. Product is uiteraard niet meer in voorraad. Zeer spijtig dit!!

Berichten (1)

MediaMarkt

Naar: Y. C.

28/11/2024

Onlangs hebt u persoonlijke assistentie aangevraagd bij ons online supportcenter. Hieronder vindt u een samenvatting van uw aanvraag en onze reactie. Uw probleem is nog in behandeling. Om uw vraag bij te werken met aanvullende informatie, klik hier Onderwerp Zogezegd zelf geannuleerd Reactie Door E-Mail Antwoorden (28/11/2024 13:19) Beste Yannick, Bedankt om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze excuses voor het ongemak dat is ontstaan met betrekking tot uw bestelling van de PlayStation Draadloze Controller PS5 DualSense - 30th Anniversary Edition. We begrijpen dat u teleurgesteld bent en we willen graag meer duidelijkheid verschaffen over de situatie. Helaas hebben we op dit moment geen exacte informatie over wanneer het product weer op voorraad zal zijn. Dit kan een fout op de website zijn en is doorgegeven. Aarzel niet om contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt. Met vriendelijke groet, Caroline MediaMarkt klantenservice Klant Door E-Mail (23/11/2024 00:05) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Referentienummer vraag 241123-000656Gemaakt op: 23/11/2024 00:05Laatst bijgewerkt op: 28/11/2024 13:19Status: Onopgelost Nog vragen? Bezoek onze FAQ-pagina. Volg ons: Media Markt Brusselsesteenweg 496, 1731 Zellik Contact: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact. [---002:003263:57018---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform