Terug

zogezegd niet thuis

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. K.

Naar: GLS Belgium NV/SA

10/09/2024

Vandaag de melding gekregen. “Het pakket kon niet worden afgeleverd omdat de geadresseerde afwezig was en zal worden afgeleverd bij een pakketwinkel.” Ik was echter wel thuis en stond met de deur open te wachten, heb klacht bij de winkel waar ik het pakket kocht neergelegd over jullie dienst Referentie 179497 Parcel nummer 73642469664

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: S. K.

11/09/2024

Beste Mhr KerremansIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot om een onderzoek chauffeur te vragen.Volgens geolocalisatie van zijn camionette was hij toch wel op uw adres op moment van levering.Wij nemen dit op met ons depotMvgChristine

S. K.

Naar: GLS Belgium NV/SA

11/09/2024

ik neem aan dat ze aan het verkeerde adres stonden dan want bij mij zijn ze niet langs geweest. de bijlagen die u toevoegde zijn blanco trouwens, niet zeker wat het moet zijn


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform