Terug

Zogezegd niet thuis

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. S.

Naar: GLS Belgium NV/SA

30/04/2024

Vandaag de melding gekregen. “Het pakket kon niet worden afgeleverd omdat de geadresseerde afwezig was en zal worden afgeleverd bij een pakketwinkel.”Ik was echter wel thuis en de deurbel met camera heeft niets geregistreerd.Dit is al de derde keer in het laatste half jaar. Vorige keer al klacht ingediend bij GLS.Ik heb zeer sterk de indruk dat de chauffeur er zich gemakkelijk vanaf maakt en de pakjes liever aflevert in de lokale parcel shop. Dit tot zeer grote tevredenheid van de uitbater van de parcel shop. Ik ga dit ook melden bij de verzender zodanig deze hier rekening kan houden met de evaluatie van de GLS pakjesdienst.

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: P. S.

02/05/2024

Beste,Onze excuses voor dit voorval.Wij hebben dit doorgegeven aan het depot die de nodige maatregelen zal nemen om dit in de toekomst te vermijden.Het pakket is momenteel in levering naar de gekozen parcelshop.Met vriendelijke groeten,Valérie.GLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

P. S.

Naar: GLS Belgium NV/SA

02/05/2024

Weer klopt het antwoord niet. Het pakket werd vandaag niet afgeleverd aan de parcelshop maar opnieuw aangeboden bij mij thuis. Blijkbaar standaard antwoord zonder de moeite te nemen om zaak in detail ter bekijken. Packet ondertussen geleverd en zaak mag gesloten worden. Nooit zal ik zelf iets versturen via GLS. Onbetrouwbare partner.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform