Terug

zogezegd "geleverd" maar het is NIET geleverd, klantendienst geeft GEEN GEHOOR

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. P.

Naar: DPD Belgium

28/11/2025

Dit pakket is vandaag volgens DPD geleverd op mijn adres, echter is het pakket er NIET, en het is ook niet bij de buren, die zijn allemaal op hun werk. Ik heb meer dan 50 minuten in wacht gestaan bij de klantendienst van DPD en heeft me 18 euro gekost (!!!!!!!!!) zonder iemand aan de lijn te krijgen, AL MIJN BELKREDIT is opgebruikt en DPD antwoord gewoonweg NIET. Ik heb een email klacht naar hen gestuurd, eveneens geen gehoor. Dit pakket zijn twee dozen waarvan er één 6kg weegt en 50x80 cm weegt dus dat kan niet zomaar zoek geraken he!!! Aan DPD: MAG IK DOOR JULLIE GEHOLPEN WORDEN EN MAG IK MIJN PAKKET ONTVANGEN of hoe zit het???? Bijna 20 euro aan telefoon kosten bij jullie en nog geen hulp??? En dan ook nog mijn pakket valselijk registreren als geleverd??? Dit kostte 299 euro dus ofwel LEVEREN of ik dien hiervoor vergoed te worden. Er staat dat DPD "bewijs" van levering heeft ontvangen maar ik heb hier NIKS in ontvangst genomen dus wil ik dat "bewijs" eerst en vooral wel eens zien want in de tracking link vind ik dat nergens terug, enkel "melding" dat DPD dat "bewijs" heeft ontvangen van de bezorger. Graag STANTE PEDE een deftige oplossing, dat mijn pakket maar HEEL snel gevonden wordt!

Berichten (2)

A. P.

Naar: DPD Belgium

28/11/2025

Wel, op mijn tracking staat dat het om 11:25 geleverd was terwijl het pas om 16u voor de deur stond, en niet eens op een veilige plaats maar buiten IN DE REGEN PAL VOOR DE INKOMDEUR waar iedereen langs naar binnen moet hier in het app blok. Intussen heb ik 18 euro telefoonkosten gemaakt door naar DPD klantendienst in te bellen zonder zelfs gehoor te krijgen, 18 euro extra kosten voor NIETS dus, en door de schuld van een DPD bezorger die zo diep in zijn EGO ZIT dat ie niet kan realiseren wat een ELLENDE die veroorzaakt door pakjes reeds op geleverd te zetten wel VIJF UREN alvorens het werkelijk af te leveren. En als het bij een buur was geleverd had er een briefje in de bus moeten zitten zodat ik WIST waar het was, en dat is dus eveneens NIET gebeurd. Ik EIS dat die bezorger in kwestie aangemaand wordt om zijn werk CORRECT uit te voeren of een andere job te zoeken waar die niet met het geld en de tijd en energie van anderen kan rammelen!

DPD Belgium

Naar: A. P.

02/12/2025

Beste Andy, Hartelijk dank voor uw email naar DPD toe. Wat spijtig te vernemen dat de levering van dit pakket niet naar wens is verlopen. We zien inderdaad naar aanleiding van de GPS coördinaten dat de chauffeur niet op uw adres stond om 11.25. Onze excuses hiervoor. We gaan onmiddellijk deze klacht doorsturen naar onze transporienst, zodat ze dit met de chauffeur kunnen opnemen en we zulke situaties in de toekomst zeker kunnen vermijden. Moest u nog vragen hebben, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Prettige dag. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Ivoa DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform