Terug

zoekgeraakte retourzending

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: Mondial Relay

26/08/2020

Beste,Op 30 mei 2020 heb ik een retourzending voor Shein binnengebracht bij het afhaalpunt Mondial Relay Gyssens & Co te Grembergen.Ik kreeg hierbij een bewijs met traceercode nr 28.61274.123.09.Via de website van Shein bleef de status van de retourzending 'niet ontvangen' (en nu afgesloten wegens niet ontvangen).Na telefonisch contact met Gyssens & Co werd bevestigd dat zij alles met Mondial Relay hebben meegegeven.Bij nazicht van deze traceercode via de website van Mondial Relay merk ik dat mijn retourzending nog steeds niet werd afgeleverd door Mondial Relay bij de bestemmeling Hub-Shein.Ik heb reeds gebeld naar Mondial Relay waar aangeraden werd om te mailen.Ik heb gemaild naar pudo@mondialrelay.be op 12/08/2020 maar zonder enige reactie.Op 23/08/2020 heb ik opnieuw een mail gestuurd naar customerservicebe@mondialrelay.be. Ook hierop kwam geen reactie.Wat is er met mijn retourzending gebeurd? Door deze niet levering van Mondial Relay aan de opgegeven bestemming Shein kan ik geen terugbetaling ((45EUR) krijgen voor deze retourzending.Welke oplossing is mogelijk?

Berichten (3)

Mondial Relay

Naar: E. D.

27/08/2020

BesteWelk is het expeditienummer van de zending?286127412309 is geen pakketnummer.CordialementMet vriendelijke groetenKind regards,De: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mercredi 26 août 2020 18:38À: Customer Service BE customerservicebe@mondialrelay.beObjet: Klacht - zoekgeraakte retourzending - (CPTBE01022024-32)

E. D.

Naar: Mondial Relay

28/08/2020

Geachte,Van het trefpunt van Mondial Relay hebben we enkel dit nummer ontvangen. Zie ook bijlage met de afbeelding. Met dit tracking nummer konden we het pakket wel volgen op jullie website.In bijlage stuur ik de fiche die op de zending werd geplakt en waar ook Mondial Relay op staat met enkele nummers. Met vriendelijke groeten

E. D.

Naar: Mondial Relay

30/08/2020

Geachte,Ik heb de terugbetaling ontvangen. Bedankt hiervoor.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform