Beste,Op 30 mei 2020 heb ik een retourzending voor Shein binnengebracht bij het afhaalpunt Mondial Relay Gyssens & Co te Grembergen.Ik kreeg hierbij een bewijs met traceercode nr 28.61274.123.09.Via de website van Shein bleef de status van de retourzending 'niet ontvangen' (en nu afgesloten wegens niet ontvangen).Na telefonisch contact met Gyssens & Co werd bevestigd dat zij alles met Mondial Relay hebben meegegeven.Bij nazicht van deze traceercode via de website van Mondial Relay merk ik dat mijn retourzending nog steeds niet werd afgeleverd door Mondial Relay bij de bestemmeling Hub-Shein.Ik heb reeds gebeld naar Mondial Relay waar aangeraden werd om te mailen.Ik heb gemaild naar pudo@mondialrelay.be op 12/08/2020 maar zonder enige reactie.Op 23/08/2020 heb ik opnieuw een mail gestuurd naar customerservicebe@mondialrelay.be. Ook hierop kwam geen reactie.Wat is er met mijn retourzending gebeurd? Door deze niet levering van Mondial Relay aan de opgegeven bestemming Shein kan ik geen terugbetaling ((45EUR) krijgen voor deze retourzending.Welke oplossing is mogelijk?