Terug

zoekertje wordt niet weergegeven in mail

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. L.

Naar: Immoweb

01/09/2020

Geachte,zoekertje nr 8861221Vrijdagavond 21/8 wilde ik mijn woning te koop zetten en naam daarvoor de extra large advertentie twv 194,99 euro. Tot mijn verbazing stelde ik vast dat, wanneer ik het voorbeeld bekeek, mijn advertentie tekst slechts gedeeltelijk werd weergegeven. Niettegenstaande mijn tekst onder de 750 tekens bleef. Aangezien dit na herhaaldelijk controleren van het voorbeeld zo bleef, besloot ik mijn advertentie te verwijderen. Ik wilde mij niet belachelijk maken met het publiceren van een gedeeltelijke advertentie.Maandag namiddag 24/8 belde ik met een vriendelijke tweetalige man van immoweb die mij wist te vertellen dat het voorbeeld altijd maar een gedeeltelijke tekst weergaf en hij activeerde mijn advertentie opnieuw. Ze kwam na enige tijd perfect op de website te staan.25/8 stuurde ik een mail naar de klantendienst met de vraag waarom mijn pand niet werd gepubliceerd in mijn dagelijkse mail nieuwe zoekertjes. Daarop kreeg ik, citaat, volgend antwoord: “Het is volkomen normaal dat u uw eigen zoekertje niet in uw profiel krijgt, dat heeft te maken met de mailerkenning, en wij gaan ervan uit dat u niet geinteresseerd bent in uw eigen panden. “Dat kan ik verstaan tot ik woensdag 25/8 een telfoontje kreeg van een geïnteresseerde die me zei dat het vreemd was dat hij mijn pand niet ontvangen had in zijn mailbos en hij per toeval nog eens keek op de website en zo mijn woning vond. 26/8 belde ik terug naar de klantendienst met deze opmerking. Dezelfde man aan de telefoon en ik vroeg hem of het zou kunnen dat het komt omdat hij mijn zoekertje terug heeft geactiveerd. Zou goed kunnen zei hij maar hij kon dat niet aanpassen, dat was een andere dienst en hij zou ze contacteren om het op te lossen. Niks opgelost. Gisteren terug naar de klantendienst gebeld, weer hetzelfde verhaal, ik zal het doorgeven en ik vroeg deze man om mij terug te bellen om mij op de hoogte te houden, ik gaf mijn GSM nummer. Ik werd niet teruggebeld en mijn zoekertje is nog niet verschenen in de mailbox.Is er nu niemand bij Immoweb die ervoor kan zorgen dat mijn zoekertje behandeld wordt zoals het hoort en dat het terecht komt in de mailbox van mensen die zoeken naar een woning in Mol? Betaalde ik daarvoor 195 euro?Spijtig dat het langs deze weg moet maar ik hoop op een oplossing waarvoor bij voorbaat dank.

Berichten (2)

Immoweb

Naar: J. L.

02/09/2020

DATA NOT AVAILABLE

J. L.

Naar: Immoweb

02/09/2020

Geachte,het emailadres waarnaar u vroeg is chris_haest@hotmail.com. Groeten,Jos Lehaen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform