Terug

zoek geraakt pakje

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: bpost

13/03/2025

Korte beschrijving van uw probleem sedert maandag is mijn pakje zoek bpost wil me niet te woord staan omdat ik niet de verzender ben alleen maar de koper van het pakje ( die de verzendkosten betaald) dit is al de vierde keer op twee jaar tijd deze keer zou ik toch echt een afdoende oplossing willen van bpost mvg jessica devos

Berichten (4)

bpost

Naar: J. D.

13/03/2025

Beste klant, Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost. Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben geïnformeerd, sluiten wij uw dossier. Met vriendelijke groeten, Anne bpost Anspachlaan 1 bus 1 1000 Brussel [THREAD ID:1-RGPFGLG] De : klachten@test-aankoop.be Envoyé : 13/03/2025 11:30:42 A : info_cse@bpost.be Objet : zoek geraakt pakje

J. D.

Naar: bpost

14/03/2025

Beste dank u voor u antwoord maar dit is voor mij niet voldoende ik voel mij als klant die jullie kosten betaald in de kou gezet ik vraag niet veel het enige ik echt wil weten is waar mijn pakje is (dat kan toch zomaar niet in rook op gaan) ik besef een bedrijf als procedures geeft maar en dan spreek ik niet voor mezelf alleen maar veel ontvangende klanten voelen zich in de kou gezet door bpost omdat niet de verzender maar wel zei de verzendkosten moeten betalen en zei dus ook zei het misschien via tussen persoon klant zijn van bpost mvg jessica

bpost

Naar: J. D.

17/03/2025

Beste mevrouw Devos, Alleen de afzender van je pakje kan klacht indienen voor een pakje dat niet wordt afgeleverd. Hij zoekt dan samen met bpost naar een oplossing omdat hij de opdrachtgever is. Ik kan uw pakket niet opvolgen , u heeft geen barcode of geen adres van ontvangst vermeld in uw klacht naar Test Aankoop. Mvg, Anne [THREAD ID:1-RHNFYXT] De : klachten@test-aankoop.be Envoyé : 13/03/2025 11:30:42 A : info_cse@bpost.be Objet : zoek geraakt pakje

J. D.

Naar: bpost

01/04/2025

Beste sorry voir late reactie adres van ontvangst is rootputstraat 29 8501 bissegem


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform