Beste,op 2 sept 2022 breng ik mijn defecte zembadrobot binnen voor herstelling.Ik dien 200 euro te betalen zodat zwembad.eu een analyse kan doen en een herstelkost kan opmaken.De herstelkost wordt dan bepaald op 172,09 euro, bovenop de reeds betaalde 200 euro.Ik ga akkoord, betaal en de robot wordt herteld.Wanneer de robot , na 'herstelling',mij terug wordt opgestuurd blijkt deze het nog steeds niet te doen.Ik ga terug naar de winkel en men maakt mij een tweede offerte ter herstelling, dit maal zou de herstelling mij 223,11 euro kosten.Ik had dan reeds betaald : 200 euro+172,09 euro en zou nu nog eens 223,11 euro moeten betalen.Ik ga niet akkoord en vind dat de robot moet worden hersteld voor de reeds betaalde 200+172,09 euro.Ik heb Zwembad.eu laten weten dat ik niet akkoord ben en sindsdien hoor ik niets meer van hen.Ik wens herstelling voor de reeds betaalde 372,09 euro .Sindsdien heb ik mijn zwembad ook niet meer kunnen stofzuigen zoals het hoort.Heb ik recht op een schadevergoeding hiervoor?