Beste, Ik bestelde op 11 juni een zweefparasol HOMRA met 4 vulbare tegels bij BOL (leverancier zindoo bleek later). Deze werd enkele dagen later geleverd maar bleek dat er een cruciaal onderdeel ontbrak. Ik heb dit direct gemeld met foto en aanduiding van dat onderdeel met vraag dit na te sturen. Na enkele dagen van zeer onduidelijke communicatie met de klantendienst van zindoo bleek men dat onderdeel niet te hebben. Ik had intussen een andere (idem) parasol besteld gezien ik een tuinfeest had en er toen nog vertrouwen in had dat de retour vlot zou lopen. Die tweede bestelling zou geleverd worden op 23 juni maar deze is nooit aangekomen. Het adres op de transportbon (levering door TRANSMISSION) bleek fout ingegeven door hen. Opnieuw een betaling van 195 euros en nog steeds geen parasol. Na vele mails met de klantendienst en gedreig om ermee verder te gaan kreeg ik uiteindelijk dat bedrag van de tweede bestelling terugbetaald. Maar ik had ook steeds gevraagd om een RETOUR label te krijgen om ook die eerste onvolledige bestelling retour te sturen. Na opnieuw ettelijke mails met steeds verschillende antwoorden en onsamenhangende instructies kreeg ik de melding dat TRANSMISSION deze zending zelf zou komen ophalen bij me thuis. Dat zou op 4 juli gebeuren. Ik heb van thuis gewerkt en er is niemand opgedaagd. Opnieuw dus komt men de afspraak niet na en mijn geduld is absoluut op. ik wil mijn geld (154,95 euros) terug krijgen. ik heb alle mails en berichten van en naar ZINDOO (partner van BOL) ter inzage en bewijs. Het gaat om retournummer 109093412 en retour is aangemeld via BOL app op 24 juni na heen en weer gemail met ZINDOO. Er wordt in de retour mail van BOL gesteld dat een RETOURLABEL volgt van de leverancier wat NIET zo is. Ik zit daar al achteraan sinds midden juni.