Terug

Zijn geen klant,zonder communicatie/factuur/overzicht 617 euro per domocilie van rekening gehaald

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. T.

Naar: Eneco

06/12/2023

Beste,Vandaag is zonder enige communicatie 617 euro van onze rekening gehaald per domicilie. Dit terwijl wij sinds juli 2022 geen klant meer zijn bij Eni/Eneco. Graag dit bedrag ASAP terugstorten - voor eind december aub.Vriendelijke groeten,Kris

Berichten (1)

Eneco

Naar: K. T.

14/12/2023

Beste Kris,We hebben je klacht goed ontvangen via testaankoop.Naar aanleiding van een klacht via de ombudsdienst hebben we op 28-11-2023 het bericht gekregen van hun dat de klacht wordt afgesloten. Na afsluiting van de klacht wordt de invorderingsprocedure weer opgestart. Omdat je slotafrekening voor aardgas nog onbetaald was gebleven is deze op 4-12-2023 bij je bank aangeboden per domiciliering. In bijlage een kopie van deze factuur.Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!Ik wens je nog een prettige dag toe!Met vriendelijke groeten,TomCustomer RelationsException Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.beKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform