Beste Kris,We hebben je klacht goed ontvangen via testaankoop.Naar aanleiding van een klacht via de ombudsdienst hebben we op 28-11-2023 het bericht gekregen van hun dat de klacht wordt afgesloten. Na afsluiting van de klacht wordt de invorderingsprocedure weer opgestart. Omdat je slotafrekening voor aardgas nog onbetaald was gebleven is deze op 4-12-2023 bij je bank aangeboden per domiciliering. In bijlage een kopie van deze factuur.Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!Ik wens je nog een prettige dag toe!Met vriendelijke groeten,TomCustomer RelationsException Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.beKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.