Terug

zij willen mij teveel te laten betalen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. J.

Naar: Luminus

13/12/2023

beste ik ben klant bij luminus sinds januari 2023 en tot heb tot juni geen facturen mogen krijgen tot ik in juni ineens een slotfactuur krijg van meer dan 500 euro en ik sinds 9 maart 2023 zonnepanelen heb en ook nog eens recht heb op sociaaltarief en heb ook eerst in juli gebeld met luminus om mijn bedenkingen te formuleren en hadden ze mij gezegd we gaan het onderzoeken je moet voorlopig niets betalen we geven uitstel tot 30 september 2023 en begin oktober 2023 kreeg toen het bericht dat ik het alsnog moet betalen maar toch blijf ik erbij dit klopt niet mede dat ik daar in de week ook nooit ben dan verblijf ik bij mijn vriendin en nu hebben ze mijn contract afgesloten eind december en nog dit ik probeer al van in september een contract te krijgen bij engie maar door een of andere reden lukt dit ook niet dus ik ben ten einde raad en weet niet meer wat te doen heb eerst geprobeerd om het zelf op te lossen het lukt niet daarom roep ik jullie hulp in met vriendelijke groeten Jandl Marc


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform