Beste, ik gebruik een pro flow waterontharder. Tot een paar weken geleden wist ik NIETS over deze goederen TOT ik ziek begon te worden. Zwaar ziek! Ik woon samen met een oudere man 76jaar, die niet goed wist hoe die toestellen werkzaam waren. Alsook lijdt hij aan dementie waardoor hij zelfs niet echt weet wat die systemen net doen. Ik werd ziek heb Farys gebeld en het een waterstaal laten nemen. Het water zat vol van de bacteriën. Ik had wormen in mijn stoelgang en om de week werd ik ziek en kreeg ik een soort KOORTS en heel de dag overgeven. Ik heb geluk gehad dat ik er na 8 maande ben door geraakt. Nu ben ik me even gaan verdiepen in de pro flow filters en als men ze niet onderhoud kan dit zware problemen geven voor iemand zijn of haar gezondheid. Al maanden staat er op het systeem onderhoud nodig. Ik ben het systeem wat beginnen uitspitten, en alles hangt af van seizoen tot seizoen, stroompannes, overspanning. Helaas ik wil dat dit OPGELOST geraakt want ik durf het water zo niet meer te gebruiken. Ik bel naar Van Marcke, nu trouwens om info te vragen hoe we dit ASAP kunnen oplossen dat ik niet weer moordend ziek word maar helaas word ik ah lijntje gehouden. Letterlijk en figuurlijk ben ik ondertussen al 1uur ah wachten omdat ze willen weten of er een onderhoudscontract is. Ik weet dat er een contract is, maar of die nu 5 weken geleden of niet betaald is MEN MOET TOCH DRINKBAAR WATER kunnen leveren? DUS ik moet eerst uitpluizen of dit betaald is en dan pas kunnen ze een antwoord geven op een paar vragen over de werking van hun systemen. Ik wil gewoon weten hoe ik ziek ben geworden en hoe ik het kan voorkomen. Er zit een enorme verstopping in de filter. Maar helaas bij VAN MARCKE kan je bij niemand terecht voor informatie. Ik ken Martine persoonlijk goed, VANDEWALLE KIM is de naam. Moest ze me eens willen bellen. Majoor was haar paardje... )