Terug

Zetelselectie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Brussels Airlines

09/09/2021

Beste, voor mijn 5 aankomende vluchten bij Brussels Airlines heb ik telkens 2 stoelen gereserveerd op rij 12 in de categorie extra beenruimte. Voor alle stoelen samen heb ik 152 euro betaald. Vandaag ontdek ik dat jullie de tarieven verhoogd hebben en mij hierdoor respectievelijk op de rijen 5, 6 en 13 zonder extra beenruimte verplaatst hebben. Het toppunt: ik heb gebeld met jullie call center en contact opgenomen via facebook en niemand mag iets voor mij doen... tenzij ik opnieuw de volle pot betaal! Ik heb deze seats met extra beenruimte geboekt VOOR dat jullie een nieuwe policy in het leven hebben geroepen, dan blijf ik ook recht hebben op deze categorie van seats. Ofwel wel ik graag herboekt worden naar rij 12, ofwel wil ik de volledig betaalde som terug en kies ik een gratis zetel tijdens in het inchecken. Nu hebben jullie me doen betalen voor een zetel die ik niet wil. Zelfs gewoon veranderen van rij kan ik niet meer in mijn boeking.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform