Terug

zetelreservatie betaald maar niet gekregen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. P.

Naar: VLIEGTICKETS.BE

01/12/2023

Beste,Wij bestelden onze vliegtuigtickets via vliegtickets.be voor vlucht met Brussels Airlines met zetelreservatie en betaalden hiervoor 10€ p/p (30€ totaal). Wij kozen onze nrs. maar bij het afprinten van de tickets stonden er andere nrs bij onze zetels en we konden die niet veranderen.We stuurden een klachtmail nadien en als uitleg kregen we te horen dat de stoelen aangevraagd werden maar geannuleerd door de luchtvaartmaatschappij en dat zij hiervoor zelf passende alternatieve stoelen hebben aangeboden.....en excuses voor het ongemak.Dus betaald voor stoelen die we niet gekregen hebben, jammer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform