Beste, Ik zou graag een klacht indienen tegen de winkel Seats and Sofas NV. Ik en mijn partner waren op 10/07/2021 op zoek naar een nieuwe zetel en zijn zo bij seats and sofas uiteindelijk terecht gekomen, we waren op zoek naar een lederen zetel en een de verkoper stond ons direct te hulp en rade ons de zetel aan dat kon gemaakt worden in 100% leder. Wij waren eerst nog aan het twijfelen want we wouden niet meteen die dag een zetel kopen en er nog goed over nadenken en om verder nog meer opties te bekijken maar de verkoper drong nogal hard aan dat we best die dag nog moesten bestellen en uiteindelijk hebben wij een akkoord getekend en niet bij stilgestaan dat wij op die moment opgelicht waren en een zetel hebben besteld dat niet echt 100% leder was... Die avond zelf hebben we onze factuur nog eens goed bekeken en zagen wij dat de zetel van ecoluxe leder zou zijn (wisten toen niet wat ecoluxe was) hebben dit opgezocht en zijn tot conclusie gekomen dat de zetel niet van 100% echt leder was zoals beloofd.. Hebben direct de dag erna de winkel contacteert en gebeld dat we deze zetel niet wouden aangezien ze ons deze hadden beloofd/verkocht in echt leder en manager aan de telefoon had ons gezegd om terug langs te komen in filiaal Lochristi waar we hem besteld hadden zodat we hem konden annuleren. Na dit telefoontje zijn wij terug naar Seats and sofas gereden te Lochristi en hebben we de manager (Noël) konden spreken, maar die mevrouw drong aan om 500 euro direct te betalen voor de zetel dat we nog maar een dag geleden hadden besteld en dus nog gemaakt moest worden en waarvan nog niets was doorgegeven of dergelijke en anders zaten we vast aan onze zetel en wou ze ons niet meer verder helpen.. op contract stond dat we 2 weken herroepingsrecht hadden maar ze bleven weigeren zolang we hun geen 30% wouden betalen van de zetel.. En toen we zeiden dat we verder er mee wouden gaan omdat we ons zwaar opgelicht voelde wouden ze ons niet eens een papier meegeven waarop het stond dat we dat bedrag moesten betalen voor de annulering.. Na dit alles hebben wij ons uiteindelijk er bij neergelegd omdat we niet zoveel wouden betalen voor niets en hebben we 3 maand gewacht tot we uiteindelijk een brief per post ontvangde dat we onze nieuwe zetel mochten afhalen. We dachten van na al die miserie dat we al gehad hadden met de winkel dat we er eindelijk vanaf zouden zijn maar nee... Op 09/10/2021 hebben wij onze nieuwe zetel mogen afhalen in filiaal te Machelen (daar hebben we hem laten leveren) en zodra we thuis kwamen zagen wij een scheur in de binnenkant van linkerzijde van onze pas nieuw gekochte zetel... We hadden direct de winkel opgebeld om dit te melden, de zetel was toen nog een groot deel verpakt en die mevrouw zei dat we een klachtenformulier moesten invullen op hun website en de zetel uit de verpakking mochten halen en gebruiken. Ik heb meteen de klachtenformulier ingevuld met foto's en video's ervan terwijl zetel nog in verpakking was toen en bijna 2 weken later krijgen wij een brief waarin staat dat we de zetel in originele verpakking binnen de 2 dagen moesten terug brengen terwijl de mevrouw aan de telefoon helemaal iets anders zei... We werden bijna zot toen we dit hoorde, de miserie bleef maar duren, we hebben regelmatig gebeld en mevrouw aan de telefoon zei dat we enkel via de website konden verder gaan met onze klachten en ze ons niet kon helpen. Ik heb al verschillende emails gestuurd maar krijg nog altijd geen antwoord.. Ik vind het een schande hoe Seats and sofas te werk gaat en zo mensen oplicht en wij moeten betalen voor een splinternieuwe zetel van €1899 dat al van dag 1 kapot is ! Daarom zou ik graag een schade vergoeding eisen want ben het kotsbeu met hun!