Terug

Zetel 8 maanden na aankoop versleten, geen actie en reactie van Deba en de leverancier

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. L.

Naar: Deba Meubelen

15/07/2019

Beste,In november 2018 werd onze aangekochte zetel van Henders en Hazel geleverd. Echter na een aantal maanden vertoont deze reeds doorgezeten plaatsen, kraakt bij het opstaan, de stof pluist in bolletjes en er is voortdurend statische elektriciteit waardoor vuil wordt aangetrokken en we statische schokken krijgen.Bij contactname hierover met Deba werd ons een product aangeraden tegen de statische elektriciteit. We kochten dit aan en behandelden het salon, echter dit bleek na een maand al uitgewerkt. De andere klachten worden als ongegrond beschouwd wegens normale slijtage. Een salon van 1850 euro kan toch niet na 8 maanden versleten zijn?? De leverancier neemt geen enkele verantwoordelijkheid. Wij vragen actie om de gestelde problemen op te lossen van Deba of Hendels en Hazel. Er is een lopend dossier sinds 6 maand na levering, op het laatste bericht werd gewoon niet meer gereageerd.Mvg,Lotte

Berichten (1)

Deba Meubelen

Naar: L. L.

15/07/2019

Geachte,Uw service dossier wordt bekeken en we laten u zo snel mogelijk iets weten .Onze excuses voor dit ongemak in naam van DEBA meubelen .Met vriendelijke groeten,Lieve Van PouckeklantendienstLokersebaan 109111 BelseleTel.03/722.92.95Fax: 03/722.09.38lieve@debameubelen.bewww.debameubelen.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform