Terug

Zending verstuurd op 29 maart en niet afgeleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. R.

Naar: Post NL

24/05/2022

Ik ontving een Trace-code waarmee ik op de site van PostNL de status kan nakijken. Sedert 30 maart geen sattuswijziging:Bezorgtijd nog onbekendWegens drukte is je zending vertraagd. Deze zal zo snel mogelijk worden bezorgdPostNL vertikt het om een oplossing te zoeken.

Berichten (3)

Post NL

Naar: P. R.

30/05/2022

REF CPTBE01528254-19.Geachte mijnheer Rogghe,Bedankt voor uw bericht betreffende uw pakket met TrackTraceRN095470090NL.Ik begrijp hieruit dat u wil weten waar uw zending is en waarom deze nog niet bezorgd is.Ik heb uw klacht geregistreerd. Het nummer van uw dossier is 17368376.Graag informeer ik u hierover. Ik zie dat het gaat om een aangetekende brief. Deze wordt in Belgie bezorgd door Bpost.Voor informatie over de bezorging van deze brief neemt u contact op met Bpost.U kan ook uw afzender hierover inlichten zodat hij eventueel een onderzoek bij Bpost kan laten opstarten.Indien u nog verdere vragen heeft, dan kan u ons steeds contacteren door te reageren op dit bericht.Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,YsabelKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:

P. R.

Naar: Post NL

30/05/2022

Deze informatie werd mij al telefonisch medegedeeld. In een contact met Bpost heeft deze bevestigd nooit deze zending te hebben ontvangen.Waarom heb ik op 21 mei door een koerier van PostNL een zelfde 'aangetekende zending' ontvangen?(Trakingcode 3SKABA9979072)

Post NL

Naar: P. R.

04/06/2022

CPTBE01528254-19Geachte mijnheer Rogghe,Graag geef ik verdere informatie.De zending met TrackTrace3SKABA9979072 was een verzend product pakket met TrackTrace Buitenland.Deze Barcode begint met 3SKABA.Deze leveren wij wel.De zending met TrackTraceRN095470090NL was een verzend product Aangetekende brief.Deze barcode begint met RN.Deze zendingen worden bezorgd door Bpost.Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,YsabelKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform