Terug

Zending niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. B.

Naar: Mondial Relay

02/07/2020

Beste,Ik verzond een item naar een klant van ons op 3 juni (verzendnummer 47669921). Na enkele telefonische contacten en mails is er tot op heden geen antwoord ontvangen van wat er mis kan zijn gelopen. Graag zouden we hier meer duidelijkheid over ontvangen, of een vergoeding van de verzendkosten en het kwijtgeraakte item indien dit het geval zou zijn.

Berichten (8)

Mondial Relay

Naar: B. B.

02/07/2020

beste,Onze excuses voor deze vertraging. Er is een procesvoering geopend bij onze logistieke afdeling. Als het pakket zich vóór de periode van 21 dagen voorschijnt zal het in u afhaalpunt geleverd worden , anders wordt het pakket als verloren beschouwd. De periode van 21 dagen begint na ontvangst van onze klacht van het bezorgbureau 26/06/2020 . We hebben rekening gehouden met uw klacht en doen zo snel mogelijk om een atwoord te geevn . We blijven tot uw beschikking voor eventuele andere verzoeken.Mvg.

B. B.

Naar: Mondial Relay

11/07/2020

Nu zien we dat het pakket in de status "retour aan de afzender" staat. Klopt dit? Waarom wordt er nu niet geleverd bij de ontvanger? Wij willen het niet retour ontvangen, wij willen dat het geleverd wordt op het adres van de ontvanger.

B. B.

Naar: Mondial Relay

11/07/2020

We hebben deze vandaag opnieuw retour ontvangen... Graag ontvangen we op zijn minst een terugbetaling van de verzendkosten, en dit zo spoedig mogelijk. Wat een povere oplossing is voor een zending die meer dan een maand onderweg was om nadien opnieuw bij ons te belanden zonder een afleverpoging...

B. B.

Naar: Mondial Relay

19/07/2020

Wachtend op reply...

B. B.

Naar: Mondial Relay

04/08/2020

3 juni iets verzonden, 2 juli klacht ingediend, 4 augustus nog geen antwoord... Graag een update of behandelen jullie enkel klachten die openbaar staan?

Mondial Relay

Naar: B. B.

05/08/2020

Beste,Het pakket is teruggestuurd onder nummer CC47669921 .Mvg.

B. B.

Naar: Mondial Relay

05/08/2020

En waarom niet geleverd bij de ontvanger? Er is geen leverpoging gedaan. Gelieve een terugbetaling van de verzendkosten te doen.

B. B.

Naar: Mondial Relay

31/08/2020

En waarom niet geleverd bij de ontvanger? Er is geen leverpoging gedaan. Gelieve een terugbetaling van de verzendkosten te doen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform