Terug

Zending gestolen/geen terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. L.

Naar: ZALANDO

07/12/2023

Beste, ik kreeg een melding dat mijn pakket geleverd was, waarbij op de camera te zien was hoe de postbode een reeds geopend pakket voor de deur achtergelaten heeft, aan een drukke baan en bushalte. Paar uur later bij het thuis komen was dit pakket weg en ook nergens bij de buren dus duidelijk gestolen. Ik heb dit aangegeven bij de klantendienst, camerabeelden gedeeld, zij hebben contact opgenomen met Bpost, waarbij de postbode verklaarde niet te weten wat met het pakket gedaan te hebben. Voor zalando is het cased closed omdat de status 'geleverd' is, terwijl duidelijk te zien is dat het niet veilig geleverd is. Na meermaals hierover contant op te nemen, blijft de conclusie dat ik nu moet opdraaien voor de 130 euro, voor een pakket dat weg is. Als jarenlange trouwe klant vind ik dit helemaal niet correct en ik wil dit nu ook zeker niet betalen. Ik zou hier graag een andere oplossing voor zien want dit is echt niet oké na alle aankopen die ik al heb gedaan en altijd correct betaald heb.

Berichten (1)

S. L.

Naar: ZALANDO

07/01/2024

Na meermaalse standaard antwoorden via mail , krijg ik nu weer een betalingsherinnering, de laatste voor het naar een incassobureau zou gaan. Dit is echt de slechtste klantenservice die ik heb meegemaakt en zal hier nooit nog 1 aankoop bij doen, net zoals mensen in mijn omgeving die hier ook van op de hoogte zijn. Als jullie die 130 euro gewoon op jullie zouden nemen, waren jullie niet verschillende klanten kwijt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform