Terug

Zelf banking is steeds buiten dienst. Daardoor moet ik naar het loket en betalen voor een dienst.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. P.

Naar: bpost

17/01/2024

Beste,Elke keer ik naar een Bpost zelf banking automaat ga, is deze buiten dienst. Daardoor moet ik steeds een papieren overschrijving of storting gebruiken, die geld kost. Bpost heeft nu ook de bankdiensten in handen gegeven van KBC. De tarieven zijn nu nog duurder geworden. Ik weiger via het internet te werken en heb ook geen smartphone. Ik kon ook mijn maximale uitgaven per dag niet aanpassen zonder smartphone. Zelfs aan het loket konden ze mij daarmee niet helpen. Dus ik kan nu bepaalde zaken niet aankopen met mijn bankkaart. Steeds meer diensten (niet enkel Bpost) zijn daardoor niet meer voor mij toegankelijk. Dit is een groot probleem. Overal krijg ik nu het deksel op de neus. Mvg, Davy

Berichten (2)

bpost

Naar: D. P.

17/01/2024

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email et nous allons en assurer le suivi dans les meilleurs délais.Bien à vousCustomer Services - bpost banque SAPlainte@bpostbanque.be ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Geachte,We hebben uw mailbericht goed ontvangen en we zorgen voor een zo snel mogelijke afhandeling.Met vriendelijke groeten,Customer Services - bpost bank SAKlacht@bpostbank.be

bpost

Naar: D. P.

18/01/2024

Geachte,We hebben uw bericht op de sitemet de meeste aandacht gelezen.We betreuren alvast uw negatieve ervaringen.Na de overgang van bpost bank naar BNP Paribas Fortis zullen de Selfautomaten evenwel verdwijnen en niet langer kunnen gebruikt worden.Alternatieven worden aangeboden zoals internetbanking en MOBILEbanking. Als u hiervan geen gebruiik wenst te maken kunnen de rekeningpacks worden uitgebreid met manuele verrichtingen.Voor alle bijkomende inlichtingen hierover kan u ook steeds verder terecht bij onze klantendienst op het nummer 02278 55 71.Met vriendelijke groeten.bpost bank - Customer Services This e-mail, including any attachments, is confidential and may be legally privileged. If you are not the named or intended recipient, please inform bpost bank immediately and delete this e-mail. In such case, please note that any disclosure, reproduction, copying, distribution, or other dissemination or use of this communication is strictly prohibited. bpost bank does not accept any liability for the correct and complete transmission of the information, nor for any delay or interruption of the transmission, nor for damages arising from the use of or reliance on the information. Messages and attachments are scanned for all known viruses. If this message contains password-protected attachments, the files have NOT been scanned for viruses. Always scan attachments before opening them.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform