Beste meneer Heyman,Bedankt voor je bericht.We begrijpen dat je extra tijd moet vrijmaken om het serienummer op het proces verbaal te zetten en dit niet fijn is. Zoals reeds eerder aangehaald in onze communicatie per e-mail moet he serienummer van het toestel op het proces verbaal vermeld staan. Dit is voor onze verzekeringspartner nodig om er zeker van te zijn dat het om dat specifieke toestel gaat. Als het serienummer niet nodig was op het proces verbaal hadden we je dit zeker niet gevraagd.Zodra we het proces verbaal met het serienummer ontvangen, lossen we het zo snel als mogelijk voor je op. Alvast bedankt voor je medewerking en onze excuses voor het ongemak hierin.Met vriendelijke groet,Glenn van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On March 8, 2020, 9:34 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be