Terug

Zekerheidspakket klucht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. H.

Naar: Cool blue

08/03/2020

Beste, ik kocht een draadloze koptelefoon aan van het merk Beats type X. Optioneel sloot ik een verzekering erop af (zekerheidspakket). Deze dekte schade, diefstal en nog talrijke zaken. Ik stuurde al meermaals alle gevraagde documenten door (factuur+polis+bewijs aangifte politie) maar steeds blijven ze met excuses afkomen. Nu is de door de politie opgestelde pv weet niet goed omdat de serienr van het gestolen apparaat er niet op staat. Er word me gevraagd weer naar de politie te gaan om alweer een nieuwe pv. De serienr staat echter wel op de polis alsook op de aankoopfactuur. Coolblue handelt als verzekeringsagent. Een beetje iniatief zou wel mogen. Moet ik er weer halve dag verlof voor nemen terwijl ze de serienr zelf ff kunnen noteren. Kortom het gepeupel blijft maar aanslepen meer dan 4weken en 20mails verder nog geen concrete oplossing of zicht op een oplossing. Ik gebruik het apparaat dagelijks en zei dit ook meermaals dat er wat spoed mocht bijzijn. Ondertussen moest ik reeds een tweede koptelefoon aankopen omdat ik deze voor mijn werk gebruik. Echter word hier geen rekening mee gehouden. Er vervangtoestel had wel op zijn plaats geweest. Nu koste het me al 50€ extra om een andere aan te kopen die na vervanging van de gestolen totaal nutteloos is! Weg gegooid geld dus.

Berichten (1)

Cool blue

Naar: T. H.

10/03/2020

Beste meneer Heyman,Bedankt voor je bericht.We begrijpen dat je extra tijd moet vrijmaken om het serienummer op het proces verbaal te zetten en dit niet fijn is. Zoals reeds eerder aangehaald in onze communicatie per e-mail moet he serienummer van het toestel op het proces verbaal vermeld staan. Dit is voor onze verzekeringspartner nodig om er zeker van te zijn dat het om dat specifieke toestel gaat. Als het serienummer niet nodig was op het proces verbaal hadden we je dit zeker niet gevraagd.Zodra we het proces verbaal met het serienummer ontvangen, lossen we het zo snel als mogelijk voor je op. Alvast bedankt voor je medewerking en onze excuses voor het ongemak hierin.Met vriendelijke groet,Glenn van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On March 8, 2020, 9:34 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform