Terug

Zeer trage reactie klantendienst en slechte service reparatie service servilux

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: Rowenta (GROUPE SEB BELGIUM)

07/06/2019

Beste, Ik ben niet tevreden over de lange wachttijden qua communicatie van jullie klantendienst. Ondertussen heb ik jullie veel te trage antwoord uiteraard niet afgewacht. De stofzuiger die ik in december 2018 kocht en dus nog volop in garantie is ging 2 weken geleden stuk. Ik contacteerde jullie eerst met vraag waar ik terecht kon maar kreeg de eerst 11 dagen geen enkele reactie op mijn vraag. Ik ben dan zelf op zoek gegaan naar een oplossing en kwam te weten dat ik vest naar servilux kon gaan Ik kan immers geen weken zonder stofzuiger. Ik heb hem 15 dagen geleden in het erkende centrum in Hasselt (servilux) binnengebracht. 5 dagen geleden een eerste keer telefonisch geïnformeerd naar stand van zaken. Men ging er toen (! Na 11 dagen) eens naar kijken. Men was aldus nog niet eens begonnen! Ik zit dus al zo lang zonder stofzuiger en dat met druk huishouden met 3 kleine kinderen. Naast het laattijdige antwoord van jullie kant een eerste maal (na 11 dagen) en voorlopig geen reactie op mijn antwoord 5 dagen geleden is dit compleet geen service van de hersteldienst waarmee jullie in zee gaan en compleet geen reclame voor de betrouwbaarheid van jullie merk. Ik heb vandaag servilux opnieuw gecontacteerd en daar steekt men de schuld voor hujn trage service op jullie (jullie zouden traag zijn met leveren van wisselstukken). Dit is geen redelijke herstel termijn meer voor een toestel dat nog zo nieuw is. Referentie nummer servilux sord19071668. Ik was al bang voor dit scenario als ik vooraf de reviews over servilux nakeek. Ongelooflijk dat grote merken blijven met een bedrijf met dergelijke trage service in zee gaan. Alle reclame praatjes rond service ten spijt zowel op jullie site als die van servilux. Kunt u bij servilux aandringen op zeer spoedige herstelling of vervanging van het toestel? (dat nog geen 6 maanden oud is)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform